Forever Young

Aku, Abang Wo dan Tok Mok
Sunday, May 30, 2010 ? 3 Atashinchi ?



Inilah aku bersama nenek tersayang. Dia sangat baik dengan aku. Layan aku, jaga aku masa abah dan mama pergi kerja. Tak pernah langsung marah kat aku. Selalu beli hadiah kat aku bila birthday aku. Hadiah dia serupa tiap-tiap tahun, kalau tak 2, mesti 3 helai spender. Tapi aku suka juga sebab dapat hadiah free. Tapi sekarang tak ada lagi hadiah spender sebab dia dah pergi meninggalkan kitaorang selama-lamanya. Aku sentiasa doakan semoga tokmok bersama orang-orang yang beriman dan dirahmati Allah. Aminnn....
Sebelah tu pulak biasalah... abang aku.. Dia baik orangnya, hensem jugak, ala-ala Shahrukh Khan. Tapi macam aku citer dulu dia nie tak ada mak we. Kalau nko orang nak aku boleh rekemenkan dengan syarat boleh tahan telinga bila dia cakap... 'nanti aku lempang kang..'. Ishk takut juga aku, takut dia lempang betul-betul. Aku rasa dia ni cakap jer lebih, tapi hati dia baik. Sembahyang tak pernah tinggal.Aku tak pernah kena lempang dengan dia. Dulu peksa upsr dapat 5A. Pandai juga.... Sekarang ni tak tahulah aku, tanyalah dia sendiri.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post