Forever Young

Aku, Sekolah dan .......
Wednesday, June 2, 2010 ? 0 Atashinchi ?




Inilah aku mase aku dapat hadiah no. 1 di sekolah 'Tadika Little Prince' kelas 5 Tahun, 2009. Hadiah cikgu bagi kat tepi padang sajer, sekali dengan hadiah sukan. Aku biasa jer dapat hadiah banyak memang suka tapi tak lah terlebih seronok. Kontrol ayu katakan. Tapi yang aku perasan orang yang kat belakang aku tu... terlebih selebret pulak... dia la mama aku. aku pun sebenarnya bangga giler tapi pandai-pandai la kontrol. Mama aku memang dia seronok sebab dia yang selalu suruh aku baca buku. Berkat patuh pada ibulah aku dapat 100% semua mata pelajaran. Terima kasih lah mama...
Yang kakak2 sekolah kebangsaan tu pulak ialah kakak aku (kat tengah2), Kak Adlina (tepi sebelah kiri) dan Kak Alia Ashikin (sebelah kanan). Mase tu kakak aku darjah 5, dapat nombor 2. Dia selalu dapat nombor 1 atau 2 saja dari tadika sampai sekarang. Sekarang darjah 6 dia jadi Penolong Ketua Pengawas pulak, jelesnya aku...
Aku rase nak jadi macam dia jugak, tak tau la aku sanggup tak jadi ulat buku macam dia sebab dia rajin sangat. Sembahyang pun tak pernah tinggal, kalau abah dan mama terlupa kejut dia sembahyang subuh, mesti dia mengamuk giler. Dia nie kira kakak mithalilah kiranye...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post