Forever Young

Seronoknyer cuti Hoorey!!! it's holiday...
Tuesday, June 15, 2010 ? 0 Atashinchi ?





Alamak.. seronok giler bile cuti dah mula. Mulanyer aku rase tak nak tidur jer malam2, rugi rasenye kalau tido. Nak main, tengok tv sampai pagi. Tapi.... bila sampai kul 12mlm aku ngantuk sangat,tak leh tahan terus tertido kat kusyen.
Aku ajak abah pegi Genting Highland sejak belum cuti lagi. Tapi abah cakap dapat nombor 1 baru boleh pegi. Masalahnye pekse dah abih lame dah tapi keputusan belum dapat lagi. Tak tau la cikgu Yati nie, tak siap2 lagi ke rait kertas pekse. Aku tak sabar terus jer mesej kat cikgu Yati. Cikgu cakap aku top 5, tak paham aku ape tu top 5. Abah kata tak nak top 5,nak top 1. Punyer la mengelabah aku terus mesej cikgu lagi. Cikgu kate abah aku nie melampau... Last sekali baru cikgu mesej yg aku dapat nombor 1. Abah tak pernah mungkir janji, seronoknyer....

Pergi Genting tido kat hotel Sri Malaysia..sejuk..
Dapat main macam2. Masuk tempat salji, naik flying dragon, Rejang river boat,filem 3D, best giler... Kat Genting nie satu hal kita kena ukur tinggi sebelum boleh main permainan. Nasib baik kakak aku kasi pinjam kasut tapak tinggi dia, jadi bolehlah aku main banyak permainan yang adventure punyer. Takut juge tapi seronok. Yang tak tahan tu kena beratur panjang, maklumlah musim cuti sekolah. Sakit kaki aku berdiri lame.

Lepas ke Genting kami ke London pulak. Makan roti canai kebab atas bas kaler merah. Sempat ambil gambar kat sane. Tapi semua dalam bas tue kalu tak cakap melayu cakap cina... kenape eehhh?? Kalu tak tahu maknenyer tak pernah pegi genting lah tue... he he he..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post