Forever Young

Saturday, December 3, 2011 ? 0 Atashinchi ?




Assalamualaikum. haai. dah lama rasanya tak update blog ni. Al maklumlah dah naik darjah 1 nie sibuk la sikit.
hehe, ni ha nak citer pasal aku ngan akak aku naik motor kat Pandan Capital.
Wuish,
Best tau. mula mula aku tak reti nak controll sebab mula2 lagi.
asyik terlanggar dinding ajeee. hehe.
tapi abah aku ajar cara nak controll diaa. hehe.
aku pun naikla ngan akak akuu :D Dia pun tumpang sekaki walau dah besar.
besttt tauu.

Bulan November cuti sek. aku ngan famili pegi ke Kuala Gandah Pahang tempat latihan gajah. seronok gak tapi boring nya lebih sebab orang ramai sangat, tak leh riding sebab dapat sticker merah saja. Hu hu.. lagi pun cuaca panas.. Nak bagi makan gajah pun berebut2 dengan mat saleh & minah saleh.






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post