Forever Young

cameron highland!!!
Wednesday, December 4, 2013 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum!!!! Astaghfirullahalazim! berhabuk dah blog aku ni.. dah macam xde penghuni dah.. xpe xpe.. hari ni aku nak cerita pasal Cameron Highland!!! sejuk kot!! setiap saat rasa mcm nak terkencing jer.. tapi best!! tapi yg x bestnye aku selesema waktu tu.. huhh.... haccum! haccum! haccum!  asyik bersin je... mak aku pon waktu tu selesema jugak.. so, kitaorang geng!! tapi kat sana x dapat pergi pasar malam sebab hujan lebat.. lepastu ayah aku cakap waktu musim hujan x sejuk sgt.. so, kitaorang pon tak pakai jacket! selambe je! tapi sejuk jugak sebernanya.. it's okay! asalkan puas... sebernanya tak puas pon... tapi enjoyla..best sebab kitaorang dpt pergi ladang teh, pergi taman bunga, pergi taman lavender, pergi ladang strawberry, pergi time tunnel and pergi kea farm... fuhh.. seronok kot!!! rasa macam x nak balik kl jer.. tapi macam mana pon kitaorang mesti balik KL jugak..

tujela aku nak tulis untuk hari ni.. bye2! much love

xoxo
Y


Thanks for reading :)




Older Post